Szara pettiskirt i króliczki na t-shircie.

Do kolekcji spódniczek pettiskirt dołączyła w kolorze szarym. Wcześniej uszyłam granatową i czarną. Srebrna jest odrobinę większa od pozostałych i nawet na chwilę udało mi się samej w niej potańczyć 🙂 Poczułam się jak mała dziewczynka. Wcale się nie dziwię, że te spódniczki tak się podobają i są ostatnimi czasy rozchwytywane.

Spódniczkę nie miałam na kim zaprezentować, bo jest za duża na moje dziewczynki.

pettiskirt-szara

spodniczka-pettiskirt

grey-pettiskirt

Przy okazji powstała jeszcze bluzeczka z krótkim rękawkiem na 158 cm. Takiej jeszcze nie szyłam. Jest w śliczne króliczki i słodkie kotki. Mam nadzieję, że spodoba się prezent nowej właścicielce.

 

Przy okazji chciałam się pochwalić, że zapisałam się na kurs fotografii. I mam wielką nadzieję, że już nie długo będziecie mogli oglądać piękne zdjęcia na moim blogu.

2 uwagi do wpisu “Szara pettiskirt i króliczki na t-shircie.

  1. Pingback: Kolejne odsłony jednego kroju sukienki. | ballabani

  2. Pingback: Pettiskirt czerwona i różowa. | ballabani

Skomentuj

