Najmniejsze spodenki jakie uszyłam.

Jakiś czas temu kupiłam worek z końcówkami różnych dzianin. Były tam kawałki prawie 50 cm, ale i mniejsze około 20 cm. Z tych mniejszych mogłabym uszyć opaski dla dziewczynek. Ale co zrobić z takim chłopięcym nadrukiem. Można ewentualnie czapkę, prawda? Ja jednak postawiłam na malutkie spodenki dresowe – zwane baggy w słusznym rozmiarze 62 cm.

Ja się nimi zachwyciłam.

spodnie-dresowe-potworki

Bardzo podoba mi się motyw – potworki. Kolor również jest oryginalny.

baggy-niebieskie

Teraz się zastanawiam, czy faktycznie dziewczynki nie mogą w takich chodzić?

spodenki

Widziałam taką potworkową dzianinę, ale z tłem w kolorze białym. Te potworki można wówczas pomalować mazakami do tkanin. Świetny pomysł. Myślę, że dzieci byłyby prze szczęśliwe, gdyby same mogły dobrać kolorystykę swojego ubrania.

 

Jedna uwaga do wpisu “Najmniejsze spodenki jakie uszyłam.

  1. Pingback: Kolejne odsłony jednego kroju sukienki. | ballabani

Skomentuj

